Customer Succes Specialist PIM

‘s-Hertogenbosch l 25 uur l MBO+ / HBO werk- en denkniveau

PIM is dé digitale assistent voor HR-werkzaamheden binnen het MKB. Voor bedrijven en hun werknemers eenvoudig in gebruik, op de praktijk afgestemd en door onszelf gebouwd in de cloud. Met PIM helpen wij bedrijven om het werkgeverschap makkelijker te maken, waardoor zij succesvoller zullen zijn. En jij kunt deze bedrijven daarbij gaan helpen!

Functieomschrijving

Met online leadcampagnes van onze marketingafdeling worden bedrijven in PIM geïnteresseerd en uitgenodigd voor het afnemen van een proefabonnement of het volgen van een demonstratie van PIM. De kunnen klanten online volledig zelf, maar de ervaring leert dat ze graag hierbij wat hulp krijgen van een specialist. Jij bent onze specialist in PIM. Je geeft antwoord op vragen via de mail en telefoon en jij geeft demonstraties afgestemd op de klantvraag. Maar je kunt ook proactief advies geven aan klanten (met bijv. nieuwe functionaliteiten) zodat PIM het werkgeverschap voor onze klanten nog makkelijker kan maken. Iedere 4 maanden verzorgen wij een nieuwe release met nieuwe functionaliteiten. Onze contactpersonen bij de klanten zijn meestal directeur/eigenaren of de mensen die verantwoordelijk zijn voor de HR binnen een bedrijf en zijn superblij met jou wanneer ze merken dat jij hen verder kan helpen.

Jouw takenpakket

  • Je geeft op afspraak online demonstaties van PIM.
  • Je zorgt voor een zorgeloze en succesvolle implementatie bij klanten.
  • Je bent proactief richting klanten over een optimaal gebruik van PIM.
  • Je registreert developmentvragen en zorgt voor opvolging.
  • Je belt leads (mensen die zich oriënteren op PIM) na.
  • Je volgt deze leads en grijpt in wanneer leads lang wachten of afhaken.
  • Je analyseert campagne- en web analytics en past daar jouw activiteiten op aan.
  • Je stelt alles in het werk om aan het einde van de funnel nieuwe klanten te genereren.
  • Je zorgt dat PIM gebruiksvriendelijk blijft en schrijft waar nodig helpteksten voor gebruikers.

Enkele verantwoordelijkheden binnen je functie

  • Kennisspecialist van PIM, de digitale HR-assistent.
  • Het vergroten van de conversie van proefabonnement naar klant.
  • Verbeteren van de klanttevredenheid.
  • Adviseren van verbeteringen van PIM voor onze development-afdeling.
  • Klantkennis vertalen naar doelgroepen voor onze marketingcollega’s.
  • Back-up voor de helpdesk van Logisal, onze salarissoftware. Zij doen dat ook voor jou.

Wat we van jou verwachten

  • Je bent zeer klant- en servicegericht.
  • Je kunt goed communiceren met jouw collega’s.
  • Je hebt een gezonde dosis humor.
  • Je hebt een mbo+ of hbo werk- of denkniveau.
  • Je bent ca. 25 uur per week beschikbaar, tijden in overleg.
  • Je woont in de buurt van ons kantoor in ‘s-Hertogenbosch.
  • Je wilt veel leren en doen en je maakt je nieuwe middelen snel eigen.
  • Je hebt interesse in HR-werkzaamheden en salarisadministraties.

Jouw team

Je gaat werken binnen het team van Xperient. Wij ontwikkelen software-oplossingen die HR processen automatiseren, waardoor werkgeverschap eenvoudig en aantrekkelijk blijft voor iedereen. Wij hebben een kantoor in ‘s-Hertogenbosch en ons development team werkt op ons kantoor in Roosendaal. Xperient is onderdeel van Simplex HRM. Je werkt in nauw overleg met de businessmanager en stemt jouw werkzaamheden af met de collega van de helpdesk voor LogiSal. Onze lijnen zijn kort en jij bent voor PIM de spin het web. Je werkt in een ambitieus team en met PIM willen we hard groeien. Dit doen we niet alleen door hard, maar vooral ook door slim te werken, waarbij in een ongedwongen sfeer ook veel wordt gelachen.

Wat je van ons mag verwachten

Xperient is een fijne werkgever met oog voor haar medewerkers. Bij Xperient kun je jezelf zijn en kun je doen waar je goed in bent. Kom je er even niet uit? Dan staan je collega’s voor je klaar om je weer een stapje verder te helpen. Je bent onderdeel van het grote geheel waarbij de kwaliteit van het werk en onze producten en diensten voorop staan. Onze gezamenlijke doelstelling is om de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid te bieden met de beste softwaretools.

En verder…

  • Een goed salaris dat past bij je opleiding en ervaring.
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door opleiding en training.
  • Aandacht voor een goede werkplek en gezonde arbeidsomstandigheden.
  • En nog veel meer …, gratis parkeren, fijne collega’s en een goede sfeer.

Is je interesse gewekt?

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Mail dan jouw sollicitatie naar businessmanager Hugo Janssen h.janssen@xperient.nl. Wil je vooraf meer informatie over het werken bij Xperient en de functie dan kun je telefonisch contact opnemen met Hugo op 06 205 96 304.