‘s-Hertogenbosch l 32-40 uur l MBO+ / HBO werk- en denkniveau
Ben jij toe aan een baan waar jij je verder kunt ontwikkelen tot de specialist van onze salarissoftware? Ben jij dienstverlenend, leergierig en vind je het adviseren van klanten leuk? En wil je het vak in de praktijk leren samen met jouw ervaren collega’s? Dan is deze vacature iets voor jou!
Functieomschrijving
LogiSal is een salarissoftwarepakket voor MKB-bedrijven om zelf de salarisadministratie mee te verzorgen, maar wordt ook veel gebruikt door Administratiekantoren voor salarisadministraties van meerdere bedrijven. Door een jarenlange bewezen betrouwbaarheid te combineren met scherpe tarieven en een goede helpdesk zijn wij uitgegroeid tot een middelgrote speler. Bedrijven kunnen LogiSal online aanschaffen, installeren en eenvoudig gebruiken en zonder extra ondersteuning. Jij wordt de specialist in LogiSal waarvoor zowel kennis van onze klanten, salarisadministraties als software nodig is. In deze functie is het belangrijk dat je je goed kunt inleven in de wensen van onze klanten. Wij hebben binnen ons bedrijf ruime kennis van salarisadministraties en softwareontwikkeling en kunnen jou daar dan ook goed in ontwikkelen. Onze contactpersonen bij de klanten zijn meestal directeur/eigenaren of salarisadministrateurs en zijn superblij met jou wanneer ze merken dat jij hen verder kan helpen wanneer zij er zelf even niet uitkomen. Jouw hulp wordt zeer gewaardeerd. Zie voor meer informatie www.logisal.nl.
Jouw takenpakket
- Je adviseert klanten over een optimaal gebruik van LogiSal.
- Je beantwoord gebruikersvragen per e-mail en telefoon.
- Je registreert complexere vragen in ons Klantregistratiesysteem en zorgt dat een specialist deze opvolgt/beantwoord of jij het antwoord zelf kunt geven.
- Je zorgt voor een zorgeloze en succesvolle implementatie bij onze klanten.
- Je belt mensen die zich oriënteren op LogiSal om hen bij de keuze voor LogiSal te helpen.
- Je volgt marketingacties op.
- Op basis van de klantvraag adviseer je de Productmanager over verbeteringen in LogiSal.
- Je test nieuw ontwikkelde functionaliteiten en schrijft waar nodig helpteksten voor gebruikers.
- Je zorgt voor een juiste facturatie van onze producten.
- Waarnemen van onze salarisadministratie met de standaardwerkzaamheden.
Enkele verantwoordelijkheden binnen je functie
- Je zorgt ervoor dat onze huidige klanttevredenheid van 9,4 op dit hoge niveau blijft.
- Je maakt je LogiSal helemaal eigen, jij bent de gebruikersspecialist van LogiSal.
- Adviseren van verbeteringen voor onze development-afdeling.
- Vanuit klantkennis aandragen van nieuwe ideeën voor onze marketingactiviteiten.
- Eerstelijns hulp voor de producten PIM en Xperient Salaris. Zij doen dat ook voor jou.
Jouw team
Je gaat werken binnen het team van Xperient, softwareleverancier voor de HR-markt. Je werkt samen met een ervaren salarisadministrateur en een developer aan LogiSal. Tevens help je met de Online marketing en werk je in nauw overleg met de businessmanager. Tevens stem je jouw werkzaamheden af met de collega Customer Succes Specialist voor PIM, onze HR-software. Onze lijnen zijn kort en jij bent voor LogiSal de spin het web. Je werkt in een ambitieus team dat hard wil groeien. Dit doen we niet alleen door hard, maar vooral ook door slim te werken, waarbij in een ongedwongen sfeer ook veel wordt gelachen.
Wat we van jou verwachten
- Je bent zeer klant- en servicegericht.
- Je kunt goed communiceren met jouw collega’s.
- Je hebt een gezonde dosis humor.
- Je hebt een mbo+ of hbo werk- of denkniveau.
- Je wilt een baan voor 32 of 40 uur per week.
- Je bent handig met MS Office.
- Je wilt veel leren en doen en je maakt je nieuwe middelen snel eigen.
- Indien nodig zul je de opleiding Basiskennis Loonadministratie (BKL) volgen.
Wat je van ons mag verwachten
Xperient is een fijne werkgever met oog voor haar medewerkers. Bij Xperient kun je jezelf zijn en kun je doen waar je goed in bent. Kom je er even niet uit? Dan staan je collega’s voor je klaar om je weer een stapje verder te helpen. Je bent onderdeel van het grote geheel waarbij de kwaliteit van het werk en onze producten en diensten voorop staan. Onze gezamenlijke doelstelling is om de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid te bieden met de beste softwaretools.
En verder…
- Een goed salaris dat past bij je opleiding en ervaring.
- Een mooie bonusregeling waarbij je meedeelt in het succes van PIM.
- De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door opleiding en training.
- Aandacht voor een goede werkplek en gezonde arbeidsomstandigheden.
- En nog veel meer …, gratis parkeren, fijne collega’s en een goede sfeer.
Is je interesse gewekt?
Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Mail dan jouw sollicitatie naar businessmanager Hugo Janssen h.janssen@xperient.nl. Wil je vooraf meer informatie over het werken bij Xperient en de functie dan kun je telefonisch contact opnemen met Hugo op 06-205 96 304.