Customer Succes Specialist Helpdesk LogiSal

‘s-Hertogenbosch l 28-40 uur l MBO+ / HBO werk- en denkniveau

Ben jij goed in het helpen van klanten, en wil je graag een verdiepingsslag maken? Wil jij je ontwikkelen tot de specialist van onze salarissoftware? Leer je graag en vind je het adviseren van klanten leuk? Dan is deze vacature iets voor jou!

LogiSal is een salarissoftwarepakket voor Administratiekantoren waarmee zij salarisadministraties voor meerdere bedrijven verzorgen. Het pakket is degelijk en eenvoudig in gebruik en door een jarenlange bewezen betrouwbaarheid te combineren met scherpe tarieven en een goede helpdesk zijn wij uitgegroeid tot een middelgrote speler. Per periode worden er met onze software ca. 100.000 loonstroken gemaakt. Bedrijven kunnen LogiSal online aanschaffen, installeren en eenvoudig gebruiken zonder extra ondersteuning. Tevens bieden wij een uitgebreide kennisbank voor het gebruik van LogiSal.

Functieomschrijving

Jij bent het dagelijkse aanspreekpunt voor de klanten van LogiSal en zorgt dat alle administratieve werkzaamheden snel en nauwkeurig worden afgehandeld. Wanneer klanten na het lezen van onze kennisbank toch nog vragen hebben, dan ben jij de specialist om hen verder te helpen.
Wij krijgen ca. 10 telefonische vragen en 25 vragen per e-mail per dag die je samen met jouw collega op de helpdesk oppakt. In deze functie is het belangrijk dat je je goed kunt inleven in de vraag van de klanten. Je kunt de klant helpen om het antwoord zelf op de kennisbank te vinden, je kunt bij de klant meekijken of een administratie goed is ingericht of je kunt de vraag zo vertalen dat deze verder uitgezocht kan worden door onze salarisadministrateurs of developers. De contactpersonen bij de klanten zijn meestal directeur/eigenaren of salarisadministrateurs en zijn superblij met jou wanneer ze merken dat jij hen verder kan helpen wanneer zij er zelf even niet uitkomen. Jouw hulp wordt zeer gewaardeerd.

Wij hebben binnen ons bedrijf ruime kennis van salarisadministraties en softwareontwikkeling en kunnen jou daar dan ook goed in ontwikkelen.  Zie voor meer informatie ook onze kennisbank: https://support.logihuis.nl.

Jouw takenpakket

  • Je beantwoord gebruikersvragen per e-mail en telefoon.
  • Je registreert complexere klantvragen en zorgt dat een specialist deze opvolgt (of dat jij na uitleg het antwoord zelf kunt geven).
  • Je beheert onze LogiPoort indienservice, dit vergt ca. 1 uur per dag.
  • Je test functionaliteiten in Logisal en past waar nodig teksten op de Kennisbank voor gebruikers daarop aan.
  • Je helpt nieuwe klanten, wanneer ze tijdens de installatie van LogiSal ergens tegenaan lopen.
  • Je adviseert klanten over een optimaal gebruik van LogiSal.
  • Je zorgt voor een juiste facturatie van onze producten.
  • Je ondersteunt onze salarisadministratie met de standaardwerkzaamheden.
  • Je volgt marketingacties op.

Enkele verantwoordelijkheden binnen je functie

  • Je zorgt ervoor dat onze huidige klanttevredenheid van 9,4 op dit hoge niveau blijft.
  • Je zorgt voor een foutloos administratief proces.
  • Je maakt je LogiSal helemaal eigen, jij wordt de gebruikersspecialist van LogiSal.
  • Adviseren van verbeteringen in LogiSal voor onze development-afdeling.
  • Eerstelijns hulp voor de producten PIM en Xperient Salaris. Zij doen dat ook voor jou.

Jouw team

Je gaat werken binnen het team van Xperient, softwareleverancier voor de HR-markt. Je werkt samen met een ervaren Customer Succes Specialist, een salarisadministrateur en een developmentteam aan LogiSal. Tevens help je met de Online marketing en werk je in nauw overleg met de businessmanager. Onze lijnen zijn kort en jij bent voor LogiSal de spin het web.

Wat we van jou verwachten

  • Je bent klant- en servicegericht.
  • Je hebt interesse in het voeren van een salarisadministratie.
  • Je kunt goed communiceren met jouw collega’s.
  • Je hebt een gezonde dosis humor.
  • Je hebt een mbo+/ hbo werk- of denkniveau.
  • Jij weet software voor jou te laten werken.
  • Je wilt veel leren en doen.
  • Bereidheid tot het volgen van de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL).

Wat je van ons mag verwachten

Xperient is een werkgever met oog voor haar medewerkers. Bij Xperient kun je jezelf zijn en kun je doen waar je goed in bent. Kom je er even niet uit? Dan staan je collega’s voor je klaar om je weer een stapje verder te helpen. Je bent onderdeel van het grote geheel waarbij de kwaliteit van het werk en onze producten en diensten voorop staan. Onze gezamenlijke doelstelling is om de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid te bieden met de beste softwaretools.

En verder…

  • Een goed salaris dat past bij je opleiding en ervaring.
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door opleiding en training.
  • Aandacht voor een goede werkplek en gezonde arbeidsomstandigheden.
  • En nog veel meer …, gratis parkeren, fijne collega’s en een goede sfeer.

Is je interesse gewekt?

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Mail dan jouw sollicitatie naar businessmanager Hugo Janssen h.janssen@xperient.nl. Wil je vooraf meer informatie over het werken bij Xperient en de functie dan kun je telefonisch contact opnemen met Hugo op 06-205 96 304.